sâmbătă, 7 martie 2009

Nu am bani


Nu am bani.
Şi spun asta tuturor,
Fără să cer un ajutor:
Nu am bani.

Nu am bani.
Aş vrea să am cât de puţin,
Cât să mă întreţin, dar...
Nu am bani...!

Nu am bani.
Cei puţini, de-ndată cresc;
Şi-aşa, o să pot să-i înmulţesc.
Nu am bani...

Nu am bani.
Nu mă mai scoateţi în oraş,
Nu am salariu nici de poştaş !
Nu am salar, deci nu am bani.

Nu am baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaani!!!
Şi îmi amintesc de vremuri când aveam;
Puţini, dar totuşi mă bucuram
De cât aveam...

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce desteapta poti fi:|..bv tie!independenta e cheia succesului!:)..cine stie ce vei deveni:D..[si eu urasc `prostii`:|..dar,cum si GOD a zis despre cersetori/saraci:"ii veti avea intotdeauna printre voi"..asa e si cu ei..trebuie sa ne obisnuim;)]felicitari pentru micul geniu din tine alex:D [-coornello]

Ale R. spunea...

Si cand te gandesti ca poezia asta a fost facuta la plezneala... :))
merci frumos pentru aprecieri, sincer draga Cornelo! :)